4. gün Catania

20:25

Sabah merkez istasyondan Catania otobüsüne binip, 3.5 saatlik yolculuğumuzun ardından Catania`ya vardığımızda şehiriçi bir otobüsle otelin yakınındaki bir durakta iniyoruz. Kimse İngilizce bilmemesine rağmen çok yardımcı olmaya çalışıyorlar kendi dillerinde ve vücut diliyle. Binmemiz gereken otobüsü ve inmemiz gereken durağı bu şekilde buluyoruz. Otele varıyoruz, I Vespri. Odamız hazırlanırken resepsiyonist hatun bize Catania`da gezilecek yerleri, restoranları, barları işaretliyor harita üzerinden. Otel kötü, bakımsız, pis... Tavsiye etmiyoruz. Kızlar yine yatıyor dinlenmek için ve ben yine kendimi bir haritayla birlikte birlikte sokağa atıyorum. Tam şehir merkezindeki otelimizden yürüyerek Via Etnea üzerinden Catania Kathedralinin ve Catania`nın koruyucu simgesi Fil heykelinin olduğu bölgeye geliyorum. Buradan Via Vittorio Emanuele`ye sapıp ilerideki ara sokakları geziyorum. Catania`da da çok fazla kilise var ama Palermo`ya göre daha bakımlı. Otele dönüyorum, kızları alıyorum, yemek yemeğe gidiyoruz, sonra geziyoruz. Eh, Catania`yı da bitirdik.